Friday, June 12, 2009

never ending story gua episod 6

sila dapati siri terdahulu daripada mereka ini
edisi terhad!
1.budaksetan
2.budak "e"
3.budak aloy
4.budak paiseh
5.budak zul

ini episod 6 nya

aku terkesima
kepala man babi
tapi badan macam burung inderawasih
indah turun dari kayangan..

"kau man babi???kau pakai mandrem apa??aku tak percaya!!"

"huahahahahahahaha!!akulah man babi!tuk bomoh terkenal seantero nusantara"
"kamu telah ditipu oleh aku wahai manusia!!"

ishhhh bodoh punya man babi,muka buruk,tapi badan cantik gile
"kau tipu apa??kau ingat aku takut??"

"hohohohohoho kau tak takut ye,sebenarnya mandrem tadi bukan buat kau jadi burung
tapi........"

"tapi apa bangsat???"

"kau akan jadi sebuah kapal terbang firefly!!!huahahahahahaha"

"erkkkk????"

tiba-tiba badan aku mengalami renovasi..
pelepah semua tertanngal dan digantikan dengan fiberglas
badan aku memanjand dan membesar,menjadi bentuk silinder berkaler putih
aku panik aku panik
perlahan-lahan muka aku menjadi kepala kapal terbang
disertakan bonus
terdapat penumpang dan pemandu di dalm badan aku!!!!
ahahahahahahahaha
apa sudah jadi dengan aku?????
celaka punya man babi!

sambungan kepada akak ini ye: patungcendana

18 comments:

patungcendana said...

woi...kenapa babitkan aku!!!!!!
ciss....harapkan pagar...huhuhu

patungcendana said...

kau kejam...:-p

dark ray said...

laa lu rupanya yang orang sebut kejam-kejam tu..

tapi lu tak puas hati apa dengan gua?!

bias® said...

udah kapal terbang pulak dah???

patungcendana said...

dah sambung...:-p

paiseh said...

celaka...~
gua gelak sampai habis kentut..!
bala.. bala..

en.Adam said...

patung~
huuahahahahahahaha
(gelak sekejam chin peng!)

Darkray~
laaaa gua ke???gua ke??
gua tak puas ati juka pindah rumah!

bias~
ntah apa mandrem diaorang pakai

paiseh~
yg kau gelak sampai abes kentut nape??
pasni macam mana kau nk kentut??

aloy_paradoks said...

cenderawasih....
bukan inderawasih...
itu pun tak tau..

zul hafixi said...

kenape firefly??
kenapa??

arghhhhh!!!!!!

fndrocka said...

lebih kepada transformers je ni

en.Adam said...

aloy~
inderawasih ni adik kepada
cendarawasih,itu pun tak tau..
huh

zul hafixi~
firefly murah dan dekat!
hehehe

fndrocka~
ada sedikit pembabitan michael bay dalm cter ini..
hehehe

patungcendana said...

re:...tak...pagar dah roboh...:-p

antara kau dan aloy, siapa lagi kejam...aku suka orang kejam ni...hehehe...

mam babi memang choy...

patungcendana said...

re:...man babi yang robohkan pagar...hehehe

antara kau dgn aloy....siapa lebih kejam....erk....no comments...ahahahaha.....

patungcendana said...

re:...aloy lebih kejam?....oooo...aku suka....hehehe

patungcendana said...

re:...bil2 tertunggak?

hehehe...aku pun...:-(

re:...yup aloy memang kejam!
kau yakin kau suka?x nyesal??


erk....takut aku dengar...:-D

patungcendana said...

re:...ahhh banyak betul bil!!
xde orang yg nak spnsor ke>>hahaha

huhuhu...nanti aku cari angsa yang bertelurkan emas...hehe

re:...aik takut??kaata suka orang kejam??haha

habis tu, kau siap tanya menyesal ke tidak....tak jadi la aku nak suka... ;-p

cari lelaki melayu terakhir la pulak... :-D

@tune® said...

nnt mau tumpang kapal terbang nk g kelantan...buleh?

en.Adam said...

tune~
aaaaa????
itu kena tanya pilot la
x pun tumpang je man babi
hahah