Saturday, June 6, 2009

ikan Buntal buncit...

semalam perut aku buncit..


macam ikan buntal (tapi tanpa durinya)..



sekarang perut aku dah kempis..



macam tayar motor tercucuk paku yang besar..


alahai Sang Kota

23 comments:

bias® said...

yeay 1st!!!

dark ray said...

lu bukan manusia rupanya..

en.Adam said...

bias~
tahniah!!!
nanti datang opis amek adiah

dark ray~
eh yeke??
aku baru perasan

aloy_paradoks said...

kalau mcm tu jangan datang ke kota.

paiseh said...

lu pegi berak apesal??

en.Adam said...

aloyparadoks~
tapi kota menjanjikan sesuatu untuk aku..

paiseh~
adoi,gua salah makan
xtahan bro,kena melepas gak..
hehe

zul hafixi said...

ko salah makan kot...
sebab tu x buncit...

en.Adam said...

zul hafixi~
hahaha
xdelah,semalam aku kat
kampung,hari ni dah pulang ke
kota..banyak beza

patungcendana said...

esok????

en.Adam said...

patung~
erkkkkk
esok tak tau la jadi apa..
tak siapa yang tahu..
heheh

patungcendana said...

lusa???...erk...lari!!!!!...

en.Adam said...

patung~
erkkk
lari jugak!!

patungcendana said...

erk...lari???

mampu ke...

triple x malaya said...

lain kali blik dr cik siti wan kmbang bawak budu ckt...blh gua minx ckit wat cicah dgn apam balik huhuhu.....

kimisai said...

kene buatan orang kot..hahaha

patungcendana said...

hidup lagi ke mamat kelantan ni...

en.Adam said...

wari~
buat cicah ngan ubi seringgit 20 keping la

kimisai~
sape buat sape??

patungcendana said...

hehehe...lama pengsan...

koma ke...:-D

zul hafixi said...

sambung la episode 6...

bias® said...

sambung! sambung! sambung! itu ari nangis-nangis nak sambung? sambung!

aloy_paradoks said...

woi mangkuk cepat buat episod 6 dari http://fixspage.blogspot.com/index.html#2220882498814854879 ...
jgn asik nak tido je..

en.Adam said...

terima kasih!!!

errrr
aku tak tau nak sambunjg camne??

goodeda1122 said...

自慰套,真愛密碼,
自慰套,自慰器,自慰套,情趣,充氣娃娃,
性感丁字褲,AV,按摩棒,電動按摩棒,情趣按摩棒,
角色扮演,角色扮演服,吊帶襪,丁字褲,飛機杯,

按摩棒,變頻跳蛋,跳蛋,無線跳蛋,G點,
潤滑液,SM,情趣內衣,內衣,性感內衣,情趣用品,情趣,