Friday, July 17, 2009

sedia???

Aku perlu bersedia!!

aku perlu bersedia...

AKU PERLU BERSEDIA!!!!

Event MIMPI beberapa jam saja lagi hampir dengan aku
dan masih lagi belum bersedia
hari ini aku akan serius dan gigih berlatih
sampai waktu dan ketika nanti aku tak mengecewakan
mereka semua yang sanggup korban kisah hidup mereka yang lain
untuk bersama ghairah dalam MIMPI

ayuh kita semua bersedia lena berghairah di MIMPI!!


AKU PERLU BERSEDIA!!!

15 comments:

patungcendana said...

kalau kau tak sedia...aku tak nak pergi....:-p

wahyudi my said...

lu nervous x bro?

en.Adam said...

patung~
aku tengah bersedia la ni
fuh

wahyudi my~
aku baru sedar yang MIMPI tu pada hari Ahad ni
aku ingat lambat lagi
dan jantung aku memang tengah bergolak
hari ahad ini mesti bergolak lebih kencang!!
fuh

mamai said...

aku dah bersedia untuk ker OFB...laut sudah memanggil daku

en.Adam said...

mamai~
baguslah kau sudah bersedia
harap aku pun dapat bersedia seperti kamu

a.b geldofg said...

Event 'mati' pun bgerak mcm jarum jam
cuma kita je tk tahu tarikh mainnya
hehehehehe

bias® said...

oyomat geset...go!!!

triple x malaya said...

bersedia dan terus bersedia..aku harap the best la malam tu..

en.Adam said...

ab geldofg~
hehehe
event tu lagi la aku tak bersedia lagi!!

bias~
agogogo!!

triple x~
aku harap aniverseri kau da best la

PAJID said...

wah. gud luck. memandang kehadapan. lookin forward..

momo the munkee said...

aku pon sebes gak nieyh....tangan kaku

en.Adam said...

pajido~
lalalalalalala~

momo~
kau sowh shai lembutkna tangan kau
dia pakar dalm bab ni

aloy_paradoks said...

gua dah mula sakit kepala,,, bila mengenangkan perkara itu dan ini.
mampukah kita puaskan hati semua orang... arhhhhhh!

Dark Ray™ said...

lu nak sedia nak pergi mana?

en.Adam said...

aloy~
kau jangan fikir banyak sgt
kita buat je sehabis baik yang kita mampu dan ikhlas,orang puas ke tak
itu lain cerita ok!

dark ray~
bersedia nak gi cubit telinga budak bias