Wednesday, February 18, 2009

lancau mana tak sekolah ni!!

babi!!lancau mana yang curi lagenda aku ni????

ingat motor ni sejenis buah-buahan ke???
ingat motor ni jenis yang berbuah kat pokok,pastu
bile nak guna boleh petik je atas pokok tu??
babi!!!kalu lancau yang x bersekolah tu pun pandai guna blog
dan terbaca entri ini,pulangkan lah motor aku tue..susah aku nak pegi kelas
nanti...babi lancau pukimak betol golongan yang x bersekolah ni!!

3 comments:

ab geldofg said...

memang patut dbunuh org cmtu

en.Adam said...

betul memang patut dibunuh!
kalujumoa nati aku nak siat2 kulit kote dia..
pastu bunuh..pastu aku campak mayat dia kat
sungai rasau yang penuh ngan sampah tu,sesuai lah untuk sampah2 ini...

aloy_paradoks said...

KALAU AKU BUNUH JUCKA,,,HAHAHA