Sunday, February 22, 2009

hiburan kota metropolitan...

semalam seperti warga warga kota yang lain, aku telah menghadiri
salah satu pesta maksiat di tengah2 ibu kota metropolitan ini
bagi melempiaskan segala masalah sambil berhibur sedikit(juga memuaskn nafsu sedikit,hehehe)
ini antara gambar gambar yang sempat diambil di tempat kejadian.









apa yang "membanggakan" kawe adalah kerana boleh dikatakan separuh daripada ahli maksiat yang ada
kat dalam tu semuanya berasal daripada negeri kawe,negeri 'serambi mekah'..siapa yang kata mereka mundur??
siapa yang kata mereka tak penah masuk tempat maksiat??siapa kata mereka tak pandai berhibur??siapa kata mereka miskin??hehehehe....

10 comments:

ab geldofg said...

cih nate..buak malu kelate jah....mate sungoh!

en.Adam said...

hahahaha...
kawe biaso la..
memerlukan sediit hiburan
dok denga dikir barat jah..
ouah jugok..hahah

aloy_paradoks said...

budak adam ni dah rosak sekarang ab.....
gua rasa mcm nak sepak je..

en.Adam said...

kawe bukan rosak..
kawe cuma ingin melihat dunia
ini dengan perspektif yang lebih
meluas....(sambil berhibur)heheh

ab geldofg said...

e wa bule..e wa bule...e wa bule teghjuk tigo

en.Adam said...

panda demo nyanyi ab..
skarang wau bule dah putus tali....

one love said...

supercool sgt korang :)

en.Adam said...

apa yang kool nye onelove???
hahaha..thnks 4 visiting..:-)

one love said...

sy suka scenes sebegini...

young, free and happy :)

en.Adam said...

hahaha..
itulah yang sepatutnye dilakukan
oleh golongan muda,,jgn jadi skema
je..be freee and hepi!:-D