Thursday, October 16, 2008

kisah betol..

benda ni terjadi pada 25/26 september lalu, kalau ak x silap..yg
ak igt kejadian ni berlaku selepas full rehearsel bakai....
sebaik selesai rehearsel,kami ahli produksi bakai atau lebih dikenali sebagai paradoks(pengasasnye nurul) telah sebulat suara sependapat ingin melabuhkan punggung di khulafa sambil lepak sambil minum sambil berdiskusi pasal bakai...sebaik saja sampai ak heran,macam kurang seseorg je..owhhh..x de sebijik bukti rupanya,sebelum itu ak ada menjemput seorang bukti a.k.a intan(bukti mmg kukuh) untuk lepak bersama di khulafa,tapi beliau telah mengecewakan ak...lalu aku capai telefon bimbit mahal ku, pantas aku susun ayat2 indah untuk disend kan kepada intan..sesi sms pada malm itu lebih kurang macam ni:

Aku:
intan mane??kata nak lepak khulafa td,kenapa kecewakan i...sob2

intan membalas:
I tgh lepak la ni sayang...

(perghhh dah siap sayng2 dah ni,petanda baik ni...gertak hati ku)

Aku membalas balik(gila kau x nk balas!!):
Mana??x de pun..u tipu!!kte nak lepak tadi??huh(merajuk la k0non)

sejurus ak membalas sms tersebut,aku terperasan nurul senyum2 sinis kat aku,tergelak2 kecil.apahal mamat ni??lantak la,dia kadang2 dia mmg camtu..huh,mals nk peduli,layan bukti lagi bagus....

Intan balas balik:
I kat depan u la ni sayang.......

haish!!!laen macam je bunyi ni,ak cuba2 intai,takut2 dia da sampai tapi menyorok kat belakang ke...tapi x de pon..gelak nurul tadi yang kecil berubah menjadi semakin besar..muka dia memang sagt nakal ketika itu,x seperti nurul yang biasa..ak cuba menggamati nurul,apa yg kelakar sgt ni??aku terlepas lawak ke??ku teliti setiap pergerakan tubuh beliau..
muka yg nakal,mulut tersenyum lebar sambil ketawa,berjambang,badan tough,tangan berurat,sambil ketawa sambil pegang telefon murah..huh.dia pegang telefon??jap2..dia sms ngan sape sampai tergelak besar..lantak lah...ak cuba baca balik sms intan td,dengan hajat nak membalasnye dengan ayat2 yg lebih romantis dan puitis..ntah kenapa tiba2 mata aku terjeling ke arah nama sender,lebih kurang macam ni lah:
From: Akses Nurul
Text: i kat depan u la ni sayang....
shiiiiillaaaaaka nurul!!!!(jeritan batin ku yg amat malu)

pssssssssss:kalau ada pompuan mes korang cakap sayang2,jangan percaya!!!

6 comments:

Nurul@Aloy said...

hahahahahaha,,,
gilo apo sms dgn aku kat depan ko,, orang dah kemaruk mcm tu la, main sent je, hahahaha

princess of pink island said...

hahahaha...
kelakar sungguh critamu itu...
blh pulak slh sent kt aloy..
hehehe...laen kali bc la dlu sender tu syg oi..

kumandibulan said...

bkan gila!!kepala pening mlm tue sebb lepas kena laser ngan k.mus..
ak main hantar je laaa;..hahahaha
sumenye intan pnyer pasal!!!

Anonymous said...

kah kah kah...klaka...klaka...

Dark Ray said...

intan kata lu sayang!!
sial lu!!

en.Adam said...

luwekkk!!!
ha kan dah terbukti kat situ..
sori la bro...hahaha