Sunday, October 19, 2008

ASYIK

11.00 p.m
ah..report untuk group esaimen c.azillah blom aku siapkan lagi(walaupun esk nak hanta)..
lalu panta s ibu jari aku mencapai punat 'on' di komputer ku...
aku mulakan degn lafaz bismillah,satu persatu kekunci yg bertanda kan huruf itu ak tekan..

ktuk!ktak!ktuk!ktak!ktuk!ktak!

tanpa ku sedari sudah hampir separuh ak siapkan..hurm boleh tahan juga ak buat keje,hanya perlukan 5 jam setengah utk siapkan separuh report..ak tidak dapat menahan perasan bangga dan angkuh aku ketika itu..lalu ku sambung balik kerja-kerja ku yang masih blom selesai...
ketika itu tak dapat ak gambarkan betapa asyik nye minda ku melayang-layang memikirkan apa yang harus aku karutkan dalam report ini..jari jemari dengan penuh lemah lembut menghayun dan menghentak papan kekunci..bunyi ketukan papan kekunci yang halus itu sgt mengasyikan aku.ditambah lagi dengan iringan lagu-lagu syahdu nyanyian arwah P.Ramlee di telinga ku, cuaca dingin selepas hujan pagi itu sagt selesa dan menyejukkan...ahhhh ASYIKNYe...........................sagt asyik.........................................................................



1.00 p.m: aku tersedar!!ahhhhhh mampos!!esaimen x siap lagi!!!mcam palat!!

5 comments:

Aloy Paradoks said...

tak paham la citer ni..
kejap buat asgment, tapi tak siap.
buat ke tak buat?

abrodam said...

x buat..ak sagy asyik malam tue
smpai tetido..hahah

abrodam said...

nurul bdak law!!

Rayza MukMin™ said...

asyik ni bukan lagu dangdut ke?

abrodam said...

asyik asyik asyik...