Thursday, April 30, 2009

pendek...





Da ulat tuanku!!!





p/s:amacam aloy??entri pendek gua,stylo tak bro??

20 comments:

patungcendana said...

da ulat is your tuan?...Ooooo

aku dah balik....hehehe...schedule penuh...tak sempat gi mana2 pun...so...takde ole2....lain kali la ya...:-)

en.Adam said...

ulat yang suka menyusahkan aku..
hehehehe...
slamat pulang!!!
:-D

Dark Ray said...

bukan macam celaka tapi memang celaka!

aloy_paradoks said...

gua hamba,, so komen gua komen seorang hamba..

en.Adam said...

dark ray~sampai ati kau reza....
mulai hari ni,kau tidur kat luar!!!


aloy~kau seorang hamba yang berpengaruh besar

aloy_paradoks said...

siot... da ulat! kreatif!
cepat2 la masuk ISA.. baru stylo..

en.Adam said...

kalau isa datang gua nak lari g thailand..
lagi la stylo bro..hahaha

shitagi said...

wahhhh...tengah 'in' entri pendek-pendek skang ya?

en.Adam said...

iya shitagi..
entri pendek mmg dalam zaman kegemilngan dia skarang..
tgh 'masuk' sekarang..haha

redSeptember said...

apo kobondo eh neh?

en.Adam said...

luahan hati serta gurau2 an

patungcendana said...

re:...aku akan lepaskan tangan jika kau bersedia untuk menyambutku...:-)

selamat berhari minggu

a.b geldofg said...

dulu depa tu yg tidak mdaulat
skrg depa tu mdaulatkan

en.Adam said...

ab~depa suka bermain-main
seperti badut...

patungcendana said...

re:...boleh je nak pinjam buku tu...lepas wahyu pinjam...kau mintak la dari dia...:-)

a.b geldofg said...

ulat sagu sedap tau

en.Adam said...

ab~aku tak penah makan ulat sagu
dalam hati ada juga lah rasa nak makan
ulat sagu,ulat molong,,tgk dalam
majalah tiga macam sedap je
kau ada lubang x??aku nak mintak beli..

patungcendana said...

ahahaha...aku belum pass pun lagi buku tu kat wahyu...tunggu dia habis exam...

a.b geldofg said...

aku ckp je sedap
bunuh matipun aku tk akan mkn
lainlah ayam ikan dah pupus
hahahahahaha

en.Adam said...

ab~hahahahaha...
aku sangka kau dah pernah makan..
nanti aku beli ulat sagu jemput kau makan ye..