Thursday, April 9, 2009

'le gars cet emprunt'

perasaan dipendam dan terbuku di hati ini....

resah,kegelisahan,bergelora lara jiwa ini..

tidak mampu lagi untuk aku menahan..

meronta-ronta ia pinta untuk keluar kini...

aku tiada berdaya lagi...

usus-usus perut sudah membelit dan memutar..

membentuk keroncong lagu indah..

runut runut bunyi yang indah berlagu..

meminta-minta untuk dipuaskan...

namun kuman ini tiada mampu...

madah dan puisi disusun indah...

ditambah sedikit kemanisan pencukup rasa..

lemah lembut penuh sopan...



"Shai,pinjam sepuloh boleh???"

17 comments:

ruffemo said...

hehehe....
macam2....

patungcendana said...

20 aku beri...hehehe

re:...senyuman ab kah yang dimaksudkan itu??
benarkah senyuman ab begitu berbisa???

errrrrr...... :-)

Dato Paduka Masri said...

bunga2 best bro...

hahahahahahaha

en.Adam said...

ruffemo ~ bila sudah terdesak manusia sanggup buat apa saja..hahah

patung ~ apa kata kau genapkan aja rm50??tak payah cari duit kecik..hehehe

Dato ~ hahaha..nak pinjam mesti kena ada bunga dulu bro..barulah sejuk sikit ati orang tu..

Dark Ray said...

amek nak sangat!!!
lu spontan je bro...
jangan fikir-fikir..
baru abrodam

a.b geldofg said...

hidup umpama roda kereta lembu

nah! 10 sen

aloy_paradoks said...

bukan awak no tokey ke?

en.Adam said...

ab ~ kau nak bagi aku 10 sen je???xpelah,lebih baik aku menggadai tubuh sahaja..hahah

aloy ~ tokey yang boros...

aloy_paradoks said...

ramai dah jadi bodoh skang ni....bosan.....

patungcendana said...

aku cuma ada duit kecik je...

kau nak puisi gak?

apa kata suruh si ab yang berbakat tu tulis...hehehe

nanti aku fikirkan puisi untuk kau ok...:-)

kimisai said...

nanti dah keje amek kat aku sehengget..hehehe

en.Adam said...

aloy ~ biasal la setiap orang ada turun naik nye...skarang ni musim org jadi bodoh jap..harap2 cerdik blk nanti..

kimisai ~ alahai kalau stakat sehinggit aku kutip tengah jalan je..haha

kimisai said...

hahahah sehengget pon lame2 jd bukit..wakakakaka

nnt buat even mtk sumbangan....gua pon blh bg beb...

en.Adam said...

hahaha..
okeh kimisai,
start arini gua nak lu bagi gua sehinggit sehari..
gua nak kumpul jadi banjaran titiwangsa..
hahahah

a.b geldofg said...

jgn slalu sgt pakai prasa...nanti kepala mudah botak

en.Adam said...

ab ~ botak itu seksi......

wahyudi my said...

Gud luck utk event korang yg akan dtg