Thursday, February 11, 2010

Kiriman Khas

Semalam aku mendapat satu kiriman parcel dari Pos Malaysia
besar dia lebih kurang satu kotak peti ais.
Pakcik posmen mintak autograf aku
aku bagi la autograf cantik cantik kat kertas dia tu
nanti balik boleh gantung kat dinding rumah
aku angkut balik parcel tu ke rumah aku
walaupun besar tapi takde lah berat sangat parcel tu
Sampai di rumah aku cepat cepat membuka parcel itu
ada satu nota kecil di dalam tertulis begini


'SUPRISE'


wahhh,macam best je.
dan apabila aku melihat kandungan di dalam parcel
aku memang terkejut,ingat kan apa
rupa nya ada orang kirim SIBUK kat aku
ishhhhhh sape lah yang bagi SIBUK kat aku ni
tapi orang dah bagi,aku ambil jelah...
yang penting ikhlas...
sekarang hari hari aku memakai SIBUK
seronok juga....




malam ni datang!

6 comments:

mamai said...

apa tu

dzul hafixi said...

kukuh la alasan.. gud..

encik ADAM said...

mamai~kau tak penah dapat parcel SIBUK?

dzul hafixi~yeah!

aloy_paradoks said...

mesti la mintak autograf,,, sound man kan?

encik ADAM said...

aloy~ye saya

bias® said...

datang! datang!