Monday, February 22, 2010

Hikayat JIn Aregedur

adapun hikayat mareng kerapu mengceritakan
maka mengamuklah Bapak Jin Aregedur setelah mendengar berita itu

"maka,akulah yang bernama bapak jin aregedur bersumpah atas nama nenek moyang
keturunan aku sepuloh generasi bahawa mana mana manusia yang tolol menolak
jemputan MIMPI maka aku akan makan manusia itu!
setelah habis kulit kulit disiat,daging daging aku ceraikan,tulang tulang aku patahkan
maka aku akan menghadap jamuan aku dan matilah kamu di dalam perut aku!"

Adapun Bapak Jin Aregedur bertitah demikian, maka gegak gempita lah satu kampung anggerik itu,bertempiaran lari ke MIMPI beramai ramai.

6 comments:

paiseh said...

tak goyang langsung gua.. gua ada Jin Ira Jasa. kehkehkeh~

sori weh.. gua kerja laa sabtu malam~
nest mimpi is insyaallah~

patungcendana said...

paiseh...macam mana nak pass buku tu kat kau, kalau kau tak pergi...

mamai said...

wa kena lari ke mimpi juga nie

DzulhafixiceD said...

gile pakai setan..
x aci la..

encik ADAM said...

paiseh~ok,tapi aku tak dapat membantu kau daripada dimakan jin aregedur..haha

patung~padan muka!haha

mamai~lari laju laju

dzulhafixiced~ala,mamak pun pakai setan,xkan gua xbleh kot?

triple x malaya said...

jin makan orang ke?