Monday, December 14, 2009

shopping

maimun sedang asyik menyiram pokok bunga orked di halaman rumah beliau
tiba-tiba d terlihat kelibat Kiah,jiran sebelah bergegas jalan ke arah kereta

Maimun:Cik Kiah nak kemana tu??

Kiah:oh maimun,saya dah lewat ni,nak pegi pasar jap

Maimun:Amboi pegi pasar bli apa tu??

Kiah:Nak pegi bli bayi baru,xde la shopping sangat..

Maimun:wahhhh...bagosnyeee..nanti tolong usha2 untuk saya sekali ye???

Kiah:ok,pegi dulu,da lewat ni,nanti abes plak bayi kat pasar tu..



P/s:Absurd!!

8 comments:

aloy_paradoks said...

dada!

Dark Ray™ said...

rasanya gua lagi suka kalau lu tak update...

en.Adam said...

mana taruk kasih sayang??!
*Pap*!!

miEz haNeM said...

bayi boleh beli ka?
ayoo..

patungcendana said...

aku pun nak cepat...nanti habis pula husband kat pasar....:-p

bias® said...

beli bayi? sekilo berapa?

en.Adam said...

miez hanem~ada,kat selangor kalau tak silap,aritu kkuar berita utama

patungcendana~james dean kau nk??

bias~dia jual bundle bukan kilo

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

bai i....tu pakai sarban?