Sunday, November 15, 2009

healhty food

orang cakap minum susu bagus untuk tulang
sebab dalam susu ada kalsium yang memang tulang perlukan

tadi aku pegi BIntang supermarket

Susu Dutch Lady satu kotak =RM 5
Nasi lemak Ayam satu bungkus =RM3.50

kalsium tu memang penting eh untuk tulang??patutla mahal...
makanan yang sihat selalu mahal kan??patotla hospital tak penah kosong


p/s:eh dah lama aku tak berkarya rupenye....

15 comments:

«♪Ruff♪» said...

ha'ah..memang la..
gi mane ek lama menyepi

kimisai said...

kalau minum susu + naci lemak lagi sihat...

en.Adam said...

ruff~sibuk dengan kehidupan nyata

kimisai~emm tak penah try..nnt aku try k??haha

dzul hafixi said...

huh.. taw pon..
kenyataan tu mmg pedih kan??

triple x malaya said...

hu masih ade...kau memang perlu kan kalsium beb supaye tak terbang bile di tiup angin..

Situasi X said...

macam kenal la...kau ni yang kurus kerding tu kan..hahaha

en.Adam said...

dzul hafixi~kenyataan macam taik,busuk

triple x~kau tak perlu ke??

situasi x~takdelah kurus kerding..kenal??

bias® said...

susu sekarang dah pakai kotak ek?

en.Adam said...

dulu pakai badan kan??

aloy_paradoks said...

tak ada mood la nak komen blog yg tak konsisten ni..

nursarah87 said...

makanan berkhasiat mmg mahal..huhu

patungcendana said...

hidup lagi rupanya mamat kelantan ni...

en.Adam said...

aloyparadoks~sabar.baru lepas dari bertapa yang panjang..kena bina balik slow slow...

nursarah~yup,mmg mahal

patungcendana~hidup!

wmy said...

susu? terima kasih ja la.

goodeda1122 said...

自慰套,真愛密碼,
自慰套,自慰器,自慰套,情趣,充氣娃娃,
性感丁字褲,AV,按摩棒,電動按摩棒,情趣按摩棒,
角色扮演,角色扮演服,吊帶襪,丁字褲,飛機杯,

按摩棒,變頻跳蛋,跳蛋,無線跳蛋,G點,
潤滑液,SM,情趣內衣,內衣,性感內衣,情趣用品,情趣,