Friday, August 7, 2009

nepotism

mata aku liar mencari plug untuk dicucuh palam pencucuh,
esok nak pasang spekear nak buat senamrobik..

ada 4 lelaki berpakain seragam biru kemas di depan aku,sedang 'beristirehat'

"cik,kat sini ada plug tak???"

"kau nak buat apa??"

"esok saya ada buat senamrobik kat sini,nak cari plug,pasang speaker"

"kau ada surat kebenaran tak???"

dengan pantas dan penuh yakin aku jawab (sahabat aku berkata,cakap pape pun biar penuh yakin,fakta atau belit lain kira)

"ada!fakulti punya surat"

abang yang berpakai seragam biru kemas diam...

aku blah



susah sangat ke nak paham soalan aku????

29 comments:

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

lu dah bangun dari mimpi?

patungcendana said...

jaga dari pengsan terus nak senamrobik....hebat...:-p

mamai said...

besar surat kebenaran tu yer

en.Adam said...

akupentoi~mimpi tu baru bangun dari aku
ehehehehe

patungcendana~hahahaha
senamrobik menyihatkan badan!:-)

mamai~besar!fakulti yang luluskan
fakulti dalam minda aku
hahaha

PAJID said...

apa kebenaran yang dibawa surat kebenaran adam?

en.Adam said...

pajid~xde kebenaran,semua dusta!

aloy_paradoks said...

bila pendidikan tak tara mana,, jawatan kecil disangka besar giler.

triple x malaya said...

lu nak pinjam plug moto gua x...plug moto gua tahan lasak..

en.Adam said...

aloy~dapat jawatan kecil hidung dah tinggi

triplexmalaya~motor lu yang naik lebih 40kmj dia mati tu??tahan lasak??yeke??

bias® said...

apa soalan nyer tadi?

en.Adam said...

satu tambah satu berapa incik??

saudagar gaRAM.. said...

GUA : henpon gua ilang beb..tu yang gua menapak ke sini..

DIA : apesal lu tak call gua?


#amacam? macam sial tak member gua?

triple x malaya said...

diam2 beb nanti semua orang tau..

zul hafixi said...

mereka hanya berjaga..

aloy_paradoks said...

gua dh buat blog "Paradoks".... group.. kalau lu nak menulis kat situ.. lu bagi alamat email lu.. nanti gua invite..

en.Adam said...

saudagar garam~
member lu tu memang layak dipatahkan tengkuk dia!

triple x~shhhhhhhhhhhhhh......

zul hafixi~yeke berjaga je??

aloy~olait bro

raihansyaz said...

kerek punya, orang tanya dia, dia tanya balik. pak guard ka tu?

fndrocka said...

kerja dorg cari kesalahan je..bukan cari plug..

en.Adam said...

rai~itulah pak guard namanye

fndrocka~
hahahaha
bukan nak tolong cari sekali kan??

kimisai said...

len kali sertakan dengan soalan lazim...

pitapelekat said...

haa~...
power rangers biru...

kimisai said...

Gua sebenarnya nak Mengucapkan Selamat Menyambut Bulan Ramadhan Bagi Semua Bloggerz dan Umat Islam..Gua Mohon Maaf Jika Ada Melakukan Salah Silap Pada Anda Semua..Puasa Biar Penuh....ngeh3...

patungcendana said...

selamat berpuasa adam.

triple x malaya said...

salam ramadhan dari aku insan yang lemah tapi ganaz...

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

ada org lagi kekat sini..?

en.Adam said...

gua sibuk berpuasa sekarang

shakinah said...

susa.
sebab aku pun tak faham?

patungcendana said...

eh adam...terkejut aku...kat bukit tu takde connection ya...:-D

re:..nak tumpang cuci...boleh...kau cuci bahagian tingkap...ok...hehe

goodeda1122 said...

自慰套,真愛密碼,
自慰套,自慰器,自慰套,情趣,充氣娃娃,
性感丁字褲,AV,按摩棒,電動按摩棒,情趣按摩棒,
角色扮演,角色扮演服,吊帶襪,丁字褲,飛機杯,

按摩棒,變頻跳蛋,跳蛋,無線跳蛋,G點,
潤滑液,SM,情趣內衣,內衣,性感內衣,情趣用品,情趣,