Monday, October 5, 2009

berat dia 2 tan

meaowww meaaowwww!
comel sungguh si kucing itu
merengek manja di kaki lima
harapan dapat lah tulang ayam kfc seketul dua
dari makhluk tuhan yang lebih berkeupayaan berbanding dia
yang hanya mampu merengek manja meminta belas kasihan...


seorang gadis seksi bergetah datang
"eh cumel nye kucing ni,alalalala comot comot nye die...miaumiaumia"
gadis seksi bergetah membelai-belai manja si kucing,
selepas 5 minit gadis seksi bosan dan terus berlalu pergi..

kucing hampa..

jejaka tampan gagah perkasa datang
"eh kucing,cantik plak tu bulu dia"
mengangkat kucing itu lalu membelai mesra
"alahai cantik nye dia,tebal betul bulu dia"
selepas 5 min,jejaka tampan gagah perkasa melepaskan kucing itu
dan berlalu pergi....

meaowwww!meaowwwww!!
si kucing cuba memanggil....

si gadis kecil comel lotte datang
"mama!mama! tengok kucing ni,comelnye!!"
duduk lalu membelai manja si kucing"
"mama,kalau kita bawak balik kucing ni boleh tak???"
"jangan nak mengarut lisa!cepat balik,mama nak tengok Rosyam Nor kat tibi ni"

meaooooowwwwwww!kucing itu memanggil kosong...

perempuan tua kulit berkedut datang sambil menggalas bungkusan kfc
miaowww miaowwww miaowwww!!!makin kuat rintihan si kucing
"alahai si kucing,comelnya kamu.."
miaoww miaowwww
perempuan tua kulit berkedut bongkok sedikit cuba membelai si kucing
si kucing pantas cuba menggapai kfc di tangan si perempuan tua kulit berkedut
"oiiiit!!!ni kfc aku la,cucu-cucu aku nak makan,kau tak boleh!"
shuuuuussshhh shuuuuuuushhh sambil menjentik telinga kucing
perempuan tua berlalu pergi dari situ...


miaaaooooooooooooooowwww....

begitulah yang berlaku setiap kali ada kelibat makhluk manusia yang datang
membelai si kucing manja,konon perihatin lah,konon sayang kat kucing
hakiki nye,si kucing tak perlukan belain manja tu
berilah seketul dua ketul tulang,cukup untuk si kucing
terus bernafas dan terus hidup di dunia ini....


tambahan:dengar cerita Paradoks akan muncul dengan Mimpi lagi????

7 comments:

patungcendana said...

2 tan tu berapa berat ya?

ps...hidup lagi kau rupanya...:-D

miEz haNeM said...

LAMA SUnGGuH TAK dgR CITA DARI KAMU:)

pe ke yang 2 tan ni??

bEsI ke bEsi??

azzaliena suziantie feisal said...

mane hilang atok

triple x malaya said...

gempak datang lagi..

kimisai said...

kucing??
misai kucing??

gua tiap2 malam mimpi...bkn paradoks punye kan..heheh

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

woooo....wa ske serigala....ganazzz...

en.Adam said...

patung~errrrr berat dark ray!!!
hidup???mati???tak pasti

miez hanem~lama tak dengar cite
dari kamu jugak...
2 tan??tunggu kemunculan
nanti

azzaliena~atok saya dah lama arwah
hahaha

triple~oittt dah dah la bloging
nanti kantoi!hahahaha

kimisai~misai kucing sedap makan
wooo

akupentoi~auuummm auuummmmm!!!haha