Wednesday, September 2, 2009

hari ini buka puasa lauk ikan masak asam

kringggggggg!kringggggggggggg! (kalau sape-sape tak tau,ni bunyi telepon opis)


Kerani di salah satu Jabatan Gomen: Helo Assalamualaikum,'salah satu jabatan Gomen disini',boleh saya bantu??

Jaki: Ye, saya Jaki dari syarikat Define International Event, saya nak bertanya sikit

Kerani di salah satu Jabatan Gomen: Ye??awak nak tanya apa??

Jaki: Itu hari saya ada hantar satu proposal untuk projek terbaru jabatan awak,apa perkembangan proposal saya??

Kerani di salah satu Jabatan Gomen: Proposal yang mana ha??banyak proposal ni

Jaki: ada, proposal yang saya hanta isnin minggu lepas,diberitahu jawapan akan disampaikn tak lebih dari seminggu??

Kerani di salah satu Jabatan Gomen: Sekejap ye

selepas 2 minit je

Kerani di salah satu Jabatan Gomen: Oh, saya dah jumpa!proposal ni ada bawah meja lagi,tak diteliti lagi oleh orang atasan

Jaki: Eh,macamane boleh macamtu,saya orang mula-mula yang bagi proposal tu

Kerani di salah satu Jabatan Gomen: Mana lah saya tau encik

Jaki: ok lah,camni, awak boleh tak tolong bagi proposal saya kat Pegawai Gomen yang bertugas??

Kerani di salah satu Jabatan Gomen: hah??apa encik??ulang skali lagi??

Jaki: Awak boleh tak tolong...

Kerani di salah satu Jabatan Gomen: apa??apa???saya tak dengar lah

Jaki: BOLEH TAK AWAk......

Kerani di salah satu Jabatan Gomen: AAAa???tak dengar lah,henfon saya rosak ni,mebi kalau ada henfon baru saya boleh
dengar kot??helo helo??

Jaki: errrrrr ??????

19 comments:

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

kalo tempeleng dia skali..agak2 leh dgr tak?

patungcendana said...

typical...

err...tajuk dan entry ada korelasi ke?

bias® said...

nasik takder ker?

en.Adam said...

a.k.u.p.e.n.t.o.i~ tak dengar!kena tempelang 10 kali!haha

patung~ha ah kan,gomen mmg typical
tajuk dan entry??errrr

bias~alaaa lupe beli nasi

miEz haNeM said...

salam bro!!

cute tagline kamu:)

el-jober said...

rasuah!!haram tuu,masukk penjara..kene pukul,kene sula,kene liwat..pastu kene rotan kat jari..

triple x malaya said...

cakap telepon ofis..apsal kerani tu cakap henpon plak...ni silap makan lauk ikan masak asam ke..atau lauk ikan kurang asam..huhuhu

en.Adam said...

Miez Hanem~
salam sis!!!

terima kasih singgah!!;-)

El-Jober~
rotan kat jari yang seksa tu
ish ish ish

wari~
kerani tu duk dalam ofis
dia punya henfon pun duk dalam ofis jugak
kesimpulan jadilah telefon ofis!
telefon yang berada di dalam ofis

wahyudi my said...

gomen dgn romen baru ada korelasi

en.Adam said...

wahyudimy~
hahahahha,betul tu bro!

azzaliena suziantie said...

haha...
lempang jek telinga die...
bagi lagi pekak...
;p

en.Adam said...

azzaliena suziantie
hahaha
tolong lempangkan

kimisai said...

laaa...masam sebab tempoyak kot...
tak yah lemang, blg je ngan tipon opis tu...

azzaliena suziantie said...

hahaha..
hanta dia kemari ye...hahaha

en.Adam said...

kimisai~
orait bro!

patungcendana said...

re...taxi driver...nasib baik kau bukan taxi driver tu...kalau tak, aku kejar sampai dapat...hehe

selamat hari raya adam...:-)

aloy_paradoks said...

Jaki : babi haram jadah! makan rasuah!

azzaliena suziantie said...

new url...
azzalienasuziantie.blogspot.com

tau tau tau..hahaa

Ikhmal & Izzatul said...

buat-buat tak paham.
Pelincir bro